Τη πόρτα ανοίγω τό βράδυ-Τη λάμπα κρατώ ψηλά να δούν της γής οι θλιμένοι ναρθούνε να βρούν συντροφιά...Να βρούνε στρωμένο τραπέζι σταμνί για να πιεί ο καυμός κι ανάμεσα μας θα στέκει ο πόνος τού κόσμου ο αδελφός..και κει καθώς θα μιλάμε θα ρθεί συντροφιά κι ο χριστός. - Kefallinia Airport photo gallery at Panoramio

View single page Photo gallery Kefallinia Airport
View original picture (new window)
pv-k, 16 November 2012